Ekohoitola ​Norah
  • Etusivu
  • Ekopuoti
  • Palvelut
  • Ryhmät
  • Kansanparantaja
  • Yhteystiedot
    • Sähköinen Ajanvaraus
  • Mikä ihmeen ekokosmetologi?
  • Blogi
elämää

ruohonjuuri-

​tasolla

Hyvän palvelun hinta

27/8/2018

1 Comment

 
Miten paljon arvostamme, tänä nettikauppojen kulta-aikana palvelua, ja mitä olemme siitä valmiita maksamaan.

Itse olen joutunut maksamaan oppirahani tästä asiasta joitakin vuosia sitten:
"Tilasin (muka rahaa säästäen) netistä perheelleemme uuden pesukoneen paikasta x. Kaikki meni muuten hyvin, mutta hätäinen luonne, kun olen niin enhän tietenkään lukenut ohjeesta juuri sitä kohtaa, joka käski irrottaa ennen koneen käyttöönottoa ”turvapidikkeet”, joide tarkoitus oli pitää rumpu paikallaan kuljetuksen ajan. Ja niinhän siinä sitten kävi, että rikkihän se kone siitä sitten meni.
Jos taas olisin ostanut koneen lähiseudun liikkeestä ehkä hieman kalliimmalla, mutta kotiin tuotuna ja asennettuna tämäkin takapakki olisi jäänyt kokematta ja rahaa säästynyt huomattavasti.
No oppia ikä kaikki."


Hyvää palvelua saadessamme koemme saavamme ostetun tuotteen päälle jotain extraa. Välillä se on mielihyvän -tunne, kun huomaamme hymyn nousseen kasvoillemme, toisinaan  saamme  vankkaa asiantuntemusta ja joskus taas ihan konkreettista hyötyä.
Palvelu on myös asia, joka herättää meissä tunteita ja ennen kaikkea keskustelua. Varsinkin silloin, kun jäämme palvelua vaille tai se on huonoa. Huonon palvelun -maine kiirii vauhdilla, mutta miksi välillä tuntuu niin vaikealta antaa kiitosta hyvästä palvelusta, johtuneeko se siitä, että pidämme sitä liian itsestään selvyytenä ja jopa oikeutettuna.

Hyvä palvelu, jos joku, korostuu juuri tänä päivänä, jolloin suurin keskustelukumppanimme on ostopäätöstä tehdessämme tietokone, jonka tavoitteena on vain kylmästi saada meidät ostamaan mahdollisimman paljon.
Hyvä palvelu antaakin meille myös syyn palata liikkeeseen aina uudelleen ja uudelleen. Mutta hyväkin
 palvelu voi muuttua liian tunkeilevaksi jopa ahdistavaksi, sillä seurauksella, että asiakkaitten määrä väheneekin kasvamisen sijasta. 
Toisinaan sitten taas huono palvelu tai kokonaan sen puuttuminen voi ajaa meidät ilta hämärissä nettimarkkinoiden pariin. 

Minkälainen on sitten hyvä palvelu tai palvelu jota odotamme saavamme, kun kohtaamme ihmisen palvelutilanteessa?
Vai onko palvelu juuri se, mistä olemme valmiita tinkimään saadaksemme haluamamme tuotteen edes hitusen edullisemmin?



Picture
1 Comment
Meredith O link
4/3/2021 10:59:19 am

Hello mate greatt blog post

Reply



Leave a Reply.

    kuka olen...

    Luontoa rakastava, elämää tarkkaileva käsillä tekevä nainen, joka yrittää löytää elämästä ne pehmeät kulmat.

    Arkisto

    May 2019
    April 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    August 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016

    kategoria

    All

    RSS Feed

EKOHOITOLA NORAH

Ekokosmetologi - Ekomeikkaaja
Noora Härmä

Kansanparantaja
Jussi Härmä
​
Ihoden Kylätie 86
​27320 Ihode


hoitolanorah2015@gmail.com
www.ekohoitolanorah.fi
Puh: 050 505 9779 (Noora)
​050 505 9797 (Jussi)
Picture
Picture
Picture
Picture
  • Etusivu
  • Ekopuoti
  • Palvelut
  • Ryhmät
  • Kansanparantaja
  • Yhteystiedot
    • Sähköinen Ajanvaraus
  • Mikä ihmeen ekokosmetologi?
  • Blogi